گروه فرهنگی حسین استار

گروه فرهنگی حسین استار
انواع مطالب با موضوعات علمی، مذهبی، نرم افزار های کامپیوتر، برنامه های موبایل و ...

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 8864
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

صفحه اصلی    ورود - ثبت نام   صفحه شخصی کاربران   تماس با ما
گروهي از متخصصان وحاميان محيط زيست اخيرا نام پنج شهر را در جدول بدبو ترين شهرهاي جهان قرار داده اند که ونيز توريستي ترين شهر ايتاليا، دومين شهر بدبوي جهان  معرفي شده است.
 
در اين فهرست استان کانکان در مکزيک در بالاي جدول جاي گرفته که علت اصلي بدي هوا و بوي بد آن ناکارآمدي سيستم فاضلاب شهري در اين منطقه است.
 
شهر توريستي ونيز در ايتاليا  هم به رغم شهرت تاريخي و جايگاه فرهنگي آن به عنوان شهر رويايي براي هزاران توريست شناخته شده و  سالانه بيشترين تعداد توريست را از سراسر جهان به خود جذب مي کند ، در رديف دوم اين فهرست طبقه بندي شده است. بنابراين توريست هايي که آرزو دارند در نهرهاي تاريخي و مشهور ونيز قايقراني کنند و از خيابان هاي باريک و تاريخي اين شهر عبور کنند، ناچارند صبر و تحمل زيادي را برخود هموار کنند ، زيرا خيابان هاي ونيز بوي چندان خوشايندي ندارند و نکته اصلي هم همان جاذبه اين شهر يعني کانال ها و راه آب هايي است که اين شهر تاريخي و موزه هاي آن  را با شهرتي جهاني محبوب همگان کرده است.
 
سومين شهر بدبوي جهان شهري است به نام رتوروا در کشور نيوزيلند که به طور شبانه روزي بويي شبيه به تخم مرغ گنديده دراين شهر به مشام مي رسد. درواقع علت اصلي اين بوي بد و انتشار آن منابع زمين گرمايشي است که در اين منطقه از زمين به ويژه بسيار زياد است و با انتشار انواع مواد آلي از اعماق زمين محيط شهر را بدبو مي کند. 
 
چهارمين شهر بدبوي جهان در اين جدول نيز سنت هلن واقع در اوکلند انگلستان است که در اصل محل کشت پياز و پوشيده از مزارع پياز است.
 
و بالاخره پنجمين و آخرين شهر بدبوي جهان در اين جدول شهر توريستي ديگري است در فرانسه که محل توليد پنير مخصوص محلي به نام کوت – د- اور  بوده که به رغم شهرت و محبوبيت بسيار بوي بدي دارد اما باوجود بوي بد هنوز هم محبوب توريست هاي بسياري است که به قصد چشيدن اين نوع پنير به اين منطقه سفر مي کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:ونیز,دومین,کشورها,گشت و گذاری در جهان,گروه فرهنگی,بو بد,بو گند,ونیز بد بوترین کشور, توسط محمد حسین مظلومین